مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-04-19اجتماعي

بسته های آموزشی بین دانش آموزان روستایی و عشایر اسدآباد توزیع می شود


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از طراحی بسته های آموزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: به زودی این بسته های آموزشی طراحی شده بین دانش آموزان روستایی و عشایر شهرستان توزیع خواهد شد.

- غلامرضا همایی لطیف در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: استقبال خوبی از شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد) در شهرستان اسدآباد شده و والدین مدیریت بسیار مناسبی در رابطه با این شبکه اجتماعی داشته اند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه از اول اردیبهشت ماه مدارس ابتدایی شهرستان رسماً در شبکه اجتماعی دانش آموزی(شاد) کار خود را آغاز می کنند، افزود: در حال حاضر براساس بازدیدهای انجام شده 85 تا بیش از 90 درصد دانش آموزان اسدآبادی عضو شبکه اجتماعی شاد هستند و معلمان و مدارس آمادگی لازم و صددرصدی برای فعالیت در این شبکه را دارند.

همایی لطیف خاطرنشان کرد: در برخی از نقاط روستایی که احتمال مشکل ضعیف بودن اینترنت وجود دارد، با پیگیری فرماندار شهرستان در تلاش هستیم که مشکل اینترنت مرتفع شود.

وی با تأکید بر اینکه خانواده دانش آموزانی که احتمالاً به شبکه شاد و یا اینترنت دسترسی ندارند، نگران این موضوع نباشند، تصریح کرد: دانش آموزان این خانواده ها به راحتی می توانند از شبکه آموزشی تلویزیون استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های آموزشی بین دانش آموزان روستایی و عشایر اسدآباد توزیع می شود

بسته های آموزشی بین دانش آموزان روستایی و عشایر اسدآباد توزیع می شود